kolmapäev, 7. jaanuar 2009

Amsterdamned

Auto-Lennuk-buss-lennuk-buss-rong-metroo-metroo-buss-buss - peaaegu riimis, eks.
Teate, mõtlesin, et lähen pärast kogu seda lõputut loksutamist magama, aga siis tuli meelde, et mul on ju BLOGI! Ja täna oli minu seikluse esimene päev. Tegelikult pole ma Hollandis teinud veel ühtegi suuremat sotsioloogilist avastust, piinlikku seiklust, või muud tähelepanuäratavat. R arvas, et küll ma jõuan veel tänase jooksul mitu korda nutta, aga seda pole juhtunud. Harjutasin juba salvavaid repliike, mida siinse majutuse korraldaja kontoris öelda, aga kui nägin hollandlaste avali olekut ja meeldivat naeratust, siis ma lihtsalt ei suutnud. Ühte asja ma olen esimese päevaga õppinud: hollandlaste EI on EI ja PUNKT. Pean oma väikeses ühiskonnas tekkinud kõik-on-võimalik mentaliteedi mõneks ajaks ära unustama (uskudes siiski, et kõik ON võimalik). Pealegi, olen ju kenasti oma 40 ruuduses suurte akende ja rõduga toas. Siiski küll vastu esialgset tahtmist võimalikult odavalt läbi ajada. Niisuguse luksusega võib isegi ära harjuda, olenemata sellest, et Groningenis, kuhu veebruaris edasi suundun, pole mul pole veel jätkuvalt sooja kohta.

Aga kõigest siinsest juba järgmises postituses. Ajakirjaniku hingega sotsioloogi-hakatis hakatis ei saa mitte vaiki olla!

Tänan tähelepanu eest,
A.
Amsterdam.

3 kommentaari:

Risto ütles ...

kas köök on toas või koridoris?
kas maja on uus või ajalooline? :)

L ütles ...

Kallike, ma loodan, et Sul läheb kõik hästi. Varsti ma tulen Sulle külla ja siis lõbutseme;)

Tüdruk ütles ...

Köök on ikka eraldi:). Aga tubade süsteem ja köök moodustavad eraldi mõnusa terviku. Meil on eraldi sissepääs jne. Nagu korter ühesõnaga. Eesti ühikatega ei anna võrrelda. Muidugi - hinda ka ei anna võrrelda, eks.

Ly, Ikka läheb hästi:)